What should companies do to build a good relationship with customers?

    Nowadays, there are a lot of ways to communicate with customers, keep in touch and , as a result, build a good, long-lasting relationship.
    Although it may seem obvious, people who are satisfied with our service or products are more likely to make another purchase, recommend our company to their friends or relatives or leave a positive comment on the net. That’s why we should try our best to work on the quality of the things we offer.
    It’s also important to remember about uploading interesting posts to social media, organize contests, ask people about their opinion and send them newsletters. However, they shouldn’t look like another annoying ads they regularly put in their spam folder, but rather like personalized messages to… friends which contain some kind words, maybe a piece of advice and some interesting facts connected with the products.
    Another things which can’t be neglected are politeness, consistency and helpfulness. Our customers want us to show them that we care and really want them to be satisfied.
    To sum up, it’s not a good idea to concentrate on the money itself, but on the people. And if our offer really lifts up to their expectations, we’re more likely to earn much more than before.

 

Chcesz zobaczyć tłumaczenie?

Wystarczy się zalogować lub założyć konto na stronie, trwa to kilka chwil i jest zupełnie za darmo.

Prześlij link znajomym na:

Wypracowania

Nie wiesz jak napisać wypracowanie? Zobacz nasze gotowe wypracowania!

Nauka słówek

Ponad 260 pogrupowanych zestawów tematycznych do nauki słówek.

Czasowniki frazowe

Zbiór 460 przydatnych phrasal verbs.

Zdania do tłumaczenia

Ćwicz umiejętność rozumienia tekstu tłumacząc przykładowe zdania.

Teksty użytkowe

Nie wiesz jak napisać list, podanie, ogłoszenie czy zaproszenie? Sięgnij po nasze przykładowe wzory!

Opis obrazka

Zobacz przykładowe opisy obrazków jakie przygotowaliśmy dla Ciebie!

Ćwiczenia

Ćwiczenia online do samodzielnego rozwiązywania (A1/B2).

×
Jest już nas 3340. Dziękujemy!