Formal letter. Letter of complaint
TŁUMACZENIE:
List formalny. List ze skargą/zażaleniem
48 Albert Avenue
Ottawa, Ontario
K5R PF8
10.01.2013
Frank Smith
The Railway Hotel
67 Western Avenue
Manchester
N1 6GR
Szanowny Panie Smith,
Piszę, by wyrazić głębokie niezadowolenie ze standardu hotelu Railway, gdzie spędziłam trzy noce.
Po pierwsze, napotkałam problem przy meldowaniu się. Recepcjonistki były skrajnie niekompetentne oraz nieuprzejme. Dodatkowo, luksusowy apartament, który zarezerwowałam był niedostępny i umieszczono mnie w obskurnym pokoiku bez łazienki i dostępu do Internetu. Co więcej, czystość pokoju pozostawiała wiele do życzenia. Pościel była pomięta, poplamiona, miała nieprzyjemny zapach, i co gorsza, znalazłam kilka włosów na mojej poduszce.
Wszystko to razem wzięte, sprawiło, że mój pobyt okazał się jednym z najgorszych doświadczeń w moim życiu. Pomimo wielu prób wyjaśnienia mojej sytuacji, obsługa pozostała niewzruszona wobec moich próśb. W rezultacie ich lekkomyślnego postępowania, moja kariera zawodowa została zniszczona. Miałam w planach wygłoszenie przemowy na bardzo ważnej konferencji, jednak napotkane problemy wpłynęły negatywnie na moje wystąpienie.
Nie mogę tolerować takich niedociągnięć w przypadku hotelu o wysokim standardzie, dlatego też żądam zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów. Udzielenie upomnienia pracownikom byłoby również wskazane. W przeciwnym razie będę zmuszona podjąć dalsze kroki.
Oczekuję Pańskiego wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz zwrotu moich pieniędzy.
Z poważaniem,
Claire Brown